![]() |
|||
![]() نحوه انتخاب اعضا:
در تمامی کمیته ها، انتخاب دبیر با پیشنهاد واحد بهبود کیفیت و تائید و تصویب تیم مدیریت انجام می گیرد. اعضای کمیته با توجه به دستورالعمل ابلاغی وزارت بهداشت و با توجه به نیروهای موجود در بیمارستان انتخاب شده اند. در صورت نیاز به حضور فردی ویژه، دبیر کمیته از وی دعوت به عمل می آورد. ضوابط برگزاری جلسات: هم راستا با آئین نامه ابلاغی وزارت بهداشت، تمامی جلسات با حضور پنج نفر رسمیت می یابد. در صورت سه جلسه غیت فرد، حذف شده و عضو علی البدل تا زمان مشخص شدن دبیر اصلی، اداره کمیته را به دست می گیرد. استعفای دبیر کمیته در صورت معرفی یک نفرواجد شرایط به تیم مدیریت و تائید فرد در کمیته تیم مدیریت اجرایی بیمارستان قابل قبول است. ارزیابی عملکرد کمیته ها: پایش کمیته ها هر ۶ ماه توسط دفتر بهبود کیفیت انجام و نتایج آن به تیم مدیریت و رهبری اعلام می گردد و در صورت نیاز اقدام اصلاحی پیشنهاد و اجرا می گردد.
|
|||
کپی لینک کوتاه :