1- کسب خط مشی و برنامه کلی و دستورالعمل های اجرائی از رئیس بیمارستان
2- نظارت به کارکنان و واحدهای تحت سرپرستی تقسیم کار و ایجاد هماهنگی بین فعالیت آنان.
3- نجام بررسیهای لازم در زمینه عملیات و فعالیتهای امورمالی بیمارستان مربوطه.
4- نظارت بر چگونگی مصرف اعتبارات به منظور حصول اطمینان از صحت اجرای برنامه های تنظیمی پیش بینی شده.
5- تطبیق و هماهنگی امور بیمارستان با توجه به استانداردهای بیمارستانی.
6- انجام نظارت و رسیدگی های لازم به امور اداری، مالی، تغذیه تاسیسات،انبار و سایر واحدهایغیر پزشکی بیمارستان مربوطه.
|