شرح وظایف :


 

1- کسب خط مشی و برنامه کلی و دستورالعمل های اجرائی از رئیس بیمارستان

2- نظارت به کارکنان و واحدهای تحت سرپرستی تقسیم کار و ایجاد هماهنگی بین فعالیت آنان.

3- نجام بررسیهای لازم در زمینه عملیات و فعالیتهای امورمالی بیمارستان مربوطه.

4- نظارت بر چگونگی مصرف اعتبارات به منظور حصول اطمینان از صحت اجرای برنامه های تنظیمی پیش بینی شده.

5- تطبیق و هماهنگی امور بیمارستان با توجه به استانداردهای بیمارستانی.

6- انجام نظارت و رسیدگی های لازم به امور اداری، مالی، تغذیه تاسیسات،انبار و سایر واحدهایغیر پزشکی بیمارستان مربوطه.


 

 

 
کپی لینک کوتاه :